ابزار لودینگ وبلاگ

|

ابزارهای وبلاگ نویسی

۱۰ بازی که باید حتما آنها را به همراه کودکان خود بازی کنید!
دفتر کامپیوتری سون
دسته بندی
  • خبر
  • نرم افزار کامپیوتر
  • بازی کامپیوتر
  • موبایل
  • كتب الكترونیکی
  • موزیک های پاپ ایرانی
  • سرگرمی
  • پروژه های آماده
  • دانشگاه داده پردازی ایران (DpiCollege)
  • فیلم و سریال
  • آرشیو
    آمار و ارقام
    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 811
    کل نظرات کل نظرات : 64
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 29
    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.222.118.14
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    درباره ما
    دفتر کامپیوتری سون در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مربوط به امور رایانه ای و فناوری آغاز کرد و تاکنون در عرصه کامپیوتر و فناوری مشغول به فعالیت است.لذا امید است دفتر کامپیوتری سون در راستای تحقق اهداف دفتر و رفع نیاز مشتریان و همکاران عزیز و با عنایت به پروردگار متعال در این امر پیشرو و ثابت قدم باشد.
    لینک دوستان

    ورود کاربران

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    محبوب ترین ها
    مطالب پیشنهادی
    جدید ترین مطالب
    پشتيباني آنلاين
    ارتباط با مدیر
    نظرسنجي
    کدام بخش از مطالب این وبلاگ را بیشتر می پسندید؟

    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    معرفی نویسنده

    جستجوگر پیشرفته سایت






    ۱۰ بازی که باید حتما آنها را به همراه کودکان خود بازی کنید!



    مطمئنا دوره‌ی کودکی شما نیز مانند بسیاری از هم سن وسالان دیگرتان با خاطراتی از بازی‌های چندنفره‌ با خانواده نظیر مونوپولی و یا چکرز زنده می‌شود اما در دوره‌ و زمانه‌ی فعلی بعید می‌دانم فرزندتان بخواهد پدرش با او بوردگیم و یا بازی‌های فکری مشابه نمونه‌ی مذکور را انجام دهد و ناچار باید به سمت بازی‌های رایانه‌ای سوق پیدا کرد.


    playing-with-ur-kids

    به گزارش سهندی به نقل ازفارنت؛ خوشبختانه تعداد بازی‌هایی که می‌توانید لحظات خوشی را با آن‌ها کنار فرزندتان بگذرانید کم نیستند. در این مقاله می‌توانید ده عدد از بهترین نمونه‌ عناوین مورد نظر آشنایی پیدا کنید.

    Minecraft

    Minecraft

    ۵۰ میلیون مخاطب بازی رقم کمی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت و خود مصداق بارزی بر موفقیت بازی است. اولین بار ماینکرفت سال ۲۰۰۹ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و محبوبیتش به حدی رسید که پس از مدتی برای تمامی پلتفرم‌های معمول آن دوره منتشر شد. حتی خریدن سهام بازی توسط مایکروسافت نتوانست به فروش و محبوبیت این بازی سندباکس لطمه‌ای وارد کند.

    مهم‌ترین دلیل محبوبیت ماینکرفت نداشتن هیچ قانون خاصی برای بازی است که ارزش تکرار میلیونی به آن می‌بخشد که طی آن مغزهای خلاق می‌توانند ایده‌های طلایی خود را در بازی پیاده نمایند. در ماینکرفت قابلیت ساخت اسلحه، سرپناه و آیتم‌های مورد نیاز برای بقا وجود دارد و این موضوع ارتباطتان با دیگر بازیکنان را بسیار گسترده‌تر می‌کند. حتی می‌توانید یک سرور خانوادگی بسازید و به صورت کاملا شخصی بازی کنید.

    LittleBigPlanet 3

    LittleBigPlanet3

    هر کسی که فکر می‌کند بازی‌های پلتفرمر ساید-اسکرولر کاری به جز تلف کردن وقت آدم را انجام نمی‌دهند به حتم تا به حال تجربه‌ی بازی کردن LittleBigPlanet را نداشته است. نسخه‌ی جدید بازی چند وقتی است که برای دو کنسول خانگی سونی به صورت انحصاری منتشر شده و داستان از این قرار است که شما باید هدایت Sackboy شخصیت اصلی بازی را انجام دهید و به کمک دوستان دیگرش ماموریت‌هایی را به انجام برسانید. این فرمول به ظاهر ساده یکی از بهترین ایده‌های بازی‌های چندنفره را شکل داده است که هر مخاطبی را تا مدت‌ها درگیر خودش خواهد کرد.

    Super Smash Bros

    SuperSmashBros1

    ینتندو به عنوان یکی از ارکان مهم پدید آوردن سرگرمی در قالب بازی شناخته می‌شود و تا به حال با سری‌‌های مختلفی که به خوردمان داده تقریبا نظریه‌ی قابل قبولی به نظر می‌رسد اما پیشنهاد می‌کنیم اگر به این مسئله شک دارید سراغ یکی از نسخه‌های Super Smash Bros. بروید تا با مفهوم اکشن سریع و خشن به سبک نینتندو آشنایی پیدا کنید!

    در هر بازی تا هشت نفر می‌توانند به صورت هم‌زمان مبارزه را کلید بزنند و در این میان پیشنهاد می‌کنیم در کنار دوستان قدیمی‌تان بازی را انجام دهید که لذت خیلی بیشتری دارد. شخصیت‌های قابل انتخاب را از میان کارکترهای محبوب نینتندو نظیر ماریو، زلدا، دانکی کانگ و… می‌توانید انتخاب کنید. Super Smash Bros. یکی از نمونه‌های مشابه عناوینی مثل Skylanders است که تا به حال توانسته موفق به تکان دادن رکوردهای زیادی برای کنسول‌های ۳DS، Wii و Wii U نینتندو شده است.

    Osmo

    نویسنده : | در : یکشنبه 14 دی 1393 ساعت: 16:08 بعد از ظهر | دیدگاه: (0)
    تعداد بازديد : 215
    نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بخش نظرات این مطلب




    کد امنیتی رفرش