ابزار لودینگ وبلاگ

|

ابزارهای وبلاگ نویسی

بازاریابی و مدیریت بازار
دفتر کامپیوتری سون
دسته بندی
  • خبر
  • نرم افزار کامپیوتر
  • بازی کامپیوتر
  • موبایل
  • كتب الكترونیکی
  • موزیک های پاپ ایرانی
  • سرگرمی
  • پروژه های آماده
  • دانشگاه داده پردازی ایران (DpiCollege)
  • فیلم و سریال
  • آرشیو
    آمار و ارقام
    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 811
    کل نظرات کل نظرات : 64
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 3
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 29
    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 18.225.98.111
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    درباره ما
    دفتر کامپیوتری سون در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مربوط به امور رایانه ای و فناوری آغاز کرد و تاکنون در عرصه کامپیوتر و فناوری مشغول به فعالیت است.لذا امید است دفتر کامپیوتری سون در راستای تحقق اهداف دفتر و رفع نیاز مشتریان و همکاران عزیز و با عنایت به پروردگار متعال در این امر پیشرو و ثابت قدم باشد.
    لینک دوستان

    ورود کاربران

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    محبوب ترین ها
    مطالب پیشنهادی
    جدید ترین مطالب
    پشتيباني آنلاين
    ارتباط با مدیر
    نظرسنجي
    کدام بخش از مطالب این وبلاگ را بیشتر می پسندید؟

    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    معرفی نویسنده

    جستجوگر پیشرفته سایت






    بازاریابی و مدیریت بازار



    توضیحات کتاب الکترونیکی بازاریابی و مدیریت بازار

    دانلود کتاب الکترونیکی آشنایی با بازاریابی و مدیریت بازار

    در این کتاب شما با بازاریابی و مدیریت بازار آشنا می شوید.

    فهرست مطالب این کتاب به شرح زیر است:

    بازار

    ارکان بازار

    مبادله

    تفاوت بازاریابی با فروش

    فروش

    بازاریابی

    فرایندهای بازاریابی

    مزایای برنامه نویسی

    شیوه های برنامه ریزی

    انواع برنامه

    مراحل فرایند برنامه ریز استراتژیک

    و ...

     

    بازار:

    محیطی واقعی یا مجازی (غیر واقعی) است که عرضه کننده (عرضه) و مشتری (تقاضا) همدیگر را ملاقات می کنند. بازار مجازی نیز نظیر بازار واقعی مکانی بریا برخورد عرضه و تقاضاست ، مثل بازار اینترنتی یا بازار تلقی (دنیای مجازی ، بازار مجازی)

    بازار از طیف های گوناگون تشکیل شده است:

    انحصار کامل – انحصار چند جانبه – رقابت انحصاری – رقابت کامل

    انحصار کامل مثل توتون ، آرد ، گندم در ایارن – دولت کالاهای استراتژیک را در انحصار خود در می آورد اما رقابت مثل بنگاه معاملات ملکی است ، یعنی هرکس با هر بضاعتی می تواند در زمره تولیدکنندگان کالا و خدمات در آید. در این حالت مشتری قدرت چانه زنی دارد اما انحصار چندجانبه مثل ایران خودرو سایپا وضعیتی است که چند تولید کننده مختلف تولید را به انحصار خود در می آورند. وضعیت رقابت انحصاری ، وضعیتی است که برای همه رقابت وجود دارد ولی نوعی در آن است مثلا تولید کنندگان شیراز سوبسید دولیتی استفاده می کنند در رقابت انحصاری خلاقیت بازاریابی کاربرد دارد.

    Download دانلود
    پسورد فایلها: www.softgozar.com

    نویسنده : | در : چهارشنبه 10 اسفند 1390 ساعت: 19:03 بعد از ظهر | دیدگاه: (0)
    تعداد بازديد : 210
    نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بخش نظرات این مطلب




    کد امنیتی رفرش