ابزار لودینگ وبلاگ

|

ابزارهای وبلاگ نویسی

مدیر نوکیا : آینده‌ی خدمات ارزش افزوده‌ به توسعه‌ی زیرساخت‌ها بستگی دارد
دفتر کامپیوتری سون
دسته بندی
  • خبر
  • نرم افزار کامپیوتر
  • بازی کامپیوتر
  • موبایل
  • كتب الكترونیکی
  • موزیک های پاپ ایرانی
  • سرگرمی
  • پروژه های آماده
  • دانشگاه داده پردازی ایران (DpiCollege)
  • فیلم و سریال
  • آرشیو
    آمار و ارقام
    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 811
    کل نظرات کل نظرات : 64
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 29
    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 3.133.133.110
    مرورگر مرورگر : Safari 5.1
    سیستم عامل سیستم عامل :
    درباره ما
    دفتر کامپیوتری سون در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مربوط به امور رایانه ای و فناوری آغاز کرد و تاکنون در عرصه کامپیوتر و فناوری مشغول به فعالیت است.لذا امید است دفتر کامپیوتری سون در راستای تحقق اهداف دفتر و رفع نیاز مشتریان و همکاران عزیز و با عنایت به پروردگار متعال در این امر پیشرو و ثابت قدم باشد.
    لینک دوستان

    ورود کاربران

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    محبوب ترین ها
    مطالب پیشنهادی
    جدید ترین مطالب
    پشتيباني آنلاين
    ارتباط با مدیر
    نظرسنجي
    کدام بخش از مطالب این وبلاگ را بیشتر می پسندید؟

    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    معرفی نویسنده

    جستجوگر پیشرفته سایت






    مدیر نوکیا : آینده‌ی خدمات ارزش افزوده‌ به توسعه‌ی زیرساخت‌ها بستگی دارد



    http://citna.ir/sites/default/files/2012-03-04-003.jpgمدیرکل نوکیا در ایران، گفت:  خدمات ارزش افزوده‌ی تلفن همراه کاملاً با تصویر آینده از اکوسیستم موبایل و توسعه‌ی آن در کشور مرتبط است. 

     
    به نقل ازسیتنا؛ "فروهر فروتن" در رابطه با آینده‌ی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ایران، اظهار داشت: با در نظر گرفتن ضریب نفوذ فعلی و تقاضای موجود و رشد آن، همچنین افزایش اپراتورهای فعال در ایران توأم با شبکه‌های نسل‌ جدید، مسلماً می‌توان تصویر امیدوار کننده‌ای از خدمات ارزش افزوده‌ در این حوزه ارایه داد.
     
    وی ادامه داد: آینده‌ی خدمات ارزش افزوده‌ی تلفن همراه در ایران بستگی به میزان توسعه‌ی زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین ایجاد ساز و کارهایی برای درگیر شدن هرچه بیشتر بازیگران بالقوه‌ای مانند اپراتورها، بانک ها و کسب و کارهای دیگر دارد.
     
    نوکیا با حمایت از کنفرانس خدمات ارزش افزوده برای دومین سال متوالی، پلت‌فرم‌‌های بومیِ پیاده‌سازی شده در ایران را معرفی کرد. این پلت‌فرم‌ها تحت عناوین پورتال نرم‌افزارها، وبلاگ گفت‌وگوی نوکیا، خبرنامه نوکیا، توسعه نقشه‌های نوکیا برای شهرهای ایران و افزایش تعداد مراکز خدمات (Care Centers) هستند. از دیگر اهداف نوکیا در کنفرانس ارزش افزوده، آغاز همکاری با سهامداران مختلف نظیر اپراتورها و برنامه‌نویسان برای توسعه و ترویج اکوسیستم بود.
     
    معرفی نفرات برتر مسابقه‌ی برنامه‌نویسی و طراحی نرم‌افزار برای نوکیا
     
    گفتنی است در این کنفرانس جوایز برنامه‌نویسی و طراحی نرم‌افزار برای پلت‌فرم‌های نوکیا به نفرات برتر مسابقه‌ی نوکیا اهدا شد که سمیه باقربیگی از شرکت گیتی افروز تابان (گاتا) با طراحی برنامه‌ی کاربردی “تبدیل متن به گفتار فارسی رسا” برای پلت‌فرم سیمبین که بر روی گوشی‌های سیمبین ۳ و بالاتر قابل اجراست به عنوان نفر اول شناخته شد و جایزه‌ی ۵ میلیون تومانی را از آن خود کرد. برنامه‌ی “تبدیل متن به گفتار فارسی رسا” سابقا در جشنواره‌ی رسانه‌های دیجیتال به عنوان خلاقانه‌ترین اثر برنده تندیس زرین شده بود و از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی خوارزمی تقدیرنامه دریافت کرده است.‌
     
     
    همچنین رضا بخشی از مخابرات خراسان رضوی نیز به عنوان دومین برنده صاحب یک گوشی نوکیا N9 شد. بخشی برنامه کاربردی “تاکسی‌متر برای گوشی نوکیا مدل ۵۸۰۰″ را طراحی کرد. این برنامه از قابلیت‌های تاکسی‌متر، عملکرد مسافر  به صورت تکی، دربستی و آژانسی برخوردار است.
     
    و جایزه‌ی نفر سوم یک گوشی نوکیا N8 بود که به شهاب شمس اهدا شد. شمس برنامه‌ی کاربردی “کنترل قفل‌های امنیتی با استفاده از تلفن همراه” را برای پلت‌فرم جاوا طراحی کرد. این نرم‌افزار که با استفاده از بلوتوث گوشی‌های تلفن همراه به میکروکنترلرِ قفل‌ها متصل می‌شود، امکان آن را دارد که به عنوانِ یک کلید عمل کرده و قفلِ در‌ها را باز کند.

    نویسنده : | در : پنجشنبه 18 اسفند 1390 ساعت: 14:29 بعد از ظهر | دیدگاه: (0)
    تعداد بازديد : 223
    نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بخش نظرات این مطلب




    کد امنیتی رفرش