close
تبلیغات در اینترنت

ابزار لودینگ وبلاگ

|

ابزارهای وبلاگ نویسی

بازاریابی تلفنی
دفتر کامپیوتری سون
دسته بندی
  • خبر
  • نرم افزار کامپیوتر
  • بازی کامپیوتر
  • موبایل
  • كتب الكترونیکی
  • موزیک های پاپ ایرانی
  • سرگرمی
  • پروژه های آماده
  • دانشگاه داده پردازی ایران (DpiCollege)
  • آرشیو
    آمار و ارقام
    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 781
    کل نظرات کل نظرات : 58
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 28
    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آِ ی پیآِ ی پی : 54.226.76.27
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    درباره ما
    دفتر کامپیوتری سون در سال 1388 فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات مربوط به امور رایانه ای و فناوری آغاز کرد و تاکنون در عرصه کامپیوتر و فناوری مشغول به فعالیت است.لذا امید است دفتر کامپیوتری سون در راستای تحقق اهداف دفتر و رفع نیاز مشتریان و همکاران عزیز و با عنایت به پروردگار متعال در این امر پیشرو و ثابت قدم باشد.
    لینک دوستان

    ورود کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد
    محبوب ترین ها
    مطالب پیشنهادی
    جدید ترین مطالب
    پشتيباني آنلاين
    ارتباط با مدیر
    نظرسنجي
    کدام بخش از مطالب این وبلاگ را بیشتر می پسندید؟








    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود

    معرفی نویسنده

    جستجوگر پیشرفته سایت






    بازاریابی تلفنی



    توضیحات کتاب الکترونیکی بازاریابی تلفنی

    دانلود کتاب الکترونیکی کتاب اصول بازاریابی تلفنی

    در این کتاب شما با اصول بازاریابی تلفنی آشنا می شوید.

    طبق تحقیقات به عمل آمده، با رقابتی تر شدن کسب و کارها، اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز بیشتر می شود در این فضا از بین شیوه های مختلف ارتباط با مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش و بازاریابی مستقیم، شیوه های ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی و بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، و به علت آن هم تعامل دو طرفه ای است که بین بنگاه اقتصادی و مشتریان صورت می گیرد. در این ارتباط، علاوه بر اینکه بنگاه اقتصادی در شناساندن خویش به مشتری تلاش می کند تا بتواند تقاضای او را به سمت بنگاه سوق دهد ، فرصتی فراهم می شود تا صدای مشتری را نیز بشنود که نتایج آن برای رقبا و گسترش کسب و کار حائز اهمیت است به طوری که بنگاه می تواند مشتری را بشناسد و نیاز او را بداند و در راستای کسب رضایت مشتری با نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند. در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت در مذاکرات تلفنی پرداخته شده است.

    ادامه توضیحات را با دانلود این کتاب بخوانید.

    Download دانلود
    پسورد فایلها: www.softgozar.com

    نویسنده : | در : شنبه 08 تير 1392 ساعت: 8:8بعد از ظهر | دیدگاه: ()
    تعداد بازديد : 23
    نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

    بخش نظرات این مطلب




    نام
    ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
    وبسایت
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
    نظر خصوصی
    مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
    کد امنیتی